Obsah

MIMOŘÁDNÉ PROVOZNÍ OPATŘENÍ NA MĚSTSKÉM ÚŘADĚ DUBÁ OD 15. ÚNORA 2021

Typ: ostatní
informace tajemníka Městského úřadu DubáÚřední hodiny Městského úřadu Dubá od 15. února 2021
jsou stanoveny takto:
pondělí od 8.00 do 11.30 hodin a od 12.00 do 16.30 hodin,
středa od 8.00 do 11.30 hodin a od 12.00 do 16.30 hodin.

 

MIMOŘÁDNÉ PROVOZNÍ OPATŘENÍ
NA MĚSTSKÉM ÚŘADĚ DUBÁ OD 15. ÚNORA 2021


Tajemník Městského úřadu Dubá v  souvislosti s vydaným Usnesením Vlády
České republiky ze dne 14. února 2021 č. 128 o přijetí krizového opatření, v rámci
ochrany obyvatelstva a prevence nebezpečí vzniku a rozšíření onemocnění COVID-19,
ruší Mimořádné opatření Městského úřadu Dubá č. 5 ze dne 4. listopadu 2020
a vydává nové mimořádné provozní opatření týkající se úředních hodin Městského
úřadu Dubá pro veřejnost.

Úřední hodiny Městského úřadu Dubá s účinností od 15. února 2021
jsou stanoveny takto:
pondělí v čase od 8.00 do 11.30 hodin a od 12.00 do 16.30 hodin,
středa v čase od 8.00 do 11.30 hodin a od 12.00 do 16.30 hodin.

I nadále platí preferovaný způsob podání vůči Městskému úřadu Dubá, a to především
elektronicky na adresu podatelna@mestoduba.cz nebo prostřednictvím datové schránky
ID schránky 75ybej8, nebo telefonicky na telefonních číslech 487 870 201, 487 870 490
(seznam telefonních linek a emailových adres na jednotlivé zaměstnance Města Dubá
je zveřejněn na internetových stránkách města www.mestoduba.cz) nebo dále
prostřednictvím pošty, a to na adresu Městský úřad Dubá, Masarykovo náměstí čp. 138,
47141 Dubá. Děkujeme Vám za pochopení.
V neodkladných případech mimo stanovené úřední hodiny lze zcela výjimečně
dohodnout osobní schůzku s příslušným zaměstnancem telefonicky.


Vytvořeno: 18. 2. 2021
Poslední aktualizace: 18. 2. 2021 10:46
Autor: správce webu